16 lipca 2013

Wakacyjny recykling

Połączyłam przyjemne z pożytecznym...

Chyba już wspominałam, że robię generalne porządki w swojej "pracowni"?
Wobec tego nie powinno Was dziwić, że u mnie dziś przyborniki na nożyczki, pędzle, ołówki i inne narzędzia. 
Stare puszki idealnie się do tego nadają. Co prawda nie jest to nowy pomysł, widziałam już wiele przerobionych puszek, niektóre także stawały się nowymi przybornikami. Postanowiłam jednak wykorzystać coś, co ostatnio totalnie mnie pochłonęło - szydełkowanie. Spodobały mi się szydełkowe mini serwetki (tutaj w kolorze ecru) i to właśnie one stanowią główną ozdobę moich przyborników. W połączeniu z UHKowymi papierami, metalowymi ćwiekami i naturalnym sznurkiem, dają efekt, który bardzo mi się podoba. Dodałam białe szydełkowe kwiatki, perełki w płynie, embossingowy wzorek i gotowe.
Co Wy na to?










Puszki zgłaszam na wyzwanie recyklingowe w Craftowym Ogródku 

oraz na Wakacyjne Alternowanie w UHK Gallery - inspiracje.

Dziękuję Wam za odwiedziny
i zapraszam na Candy :)


22 komentarze:

  1. Jestem zachwycona,też takie chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie to wymyśliłaś, aż pozazdrościłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło- bardzo praktycznie a przy tym ślicznie :) Też muszę pomyśleć nad jakimiś przybornikami na biurko bo póki co króluje artystyczny nieład;)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam tyyylklo dwa szydełka... chociaż robotkuję jednym tylko... :) wyszło bardzo w moim klimacie, a gdyby było na biało, idealnie zgrałoby się z moją motylową firaneczką ;))) mam cichą nadzieję, że pokarzesz pracownię po "porządkach"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne puchy zrobiłaś. Uroczy komplecik tworzą!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł a wykonanie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puszki przepiękne. Jestem zauroczona;-)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, stylowa kolekcja puszek. Połączenie kilku technik dało pękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Puszki mają teraz śliczny i bardzo urokliwy wygląd. Śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie wstawki szydełkowo - serwetkowo we wszelkiego rodzaju pracach, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spojrzałam na moje puszki, nie podobają już mi się;-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszło! Oko cieszy idealny porządek i piękne wykonanie pojemniczków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie panuje obecnie taki super bałagan, że zanim dokopałabym się do rzeczy, z których w ogóle mogłabym zrobić przyborniki, zajęłoby to wieeeeki, ale... wielkie brawa dla ciebie. Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne puszki!!! A u mnie takie marnotrawstwo puszek że aż wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne puszki!!! A u mnie takie marnotrawstwo puszek że aż wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne puszki!!! A u mnie takie marnotrawstwo puszek że aż wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 26 years old Financial Analyst Bernadene Josey, hailing from Angus enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Graffiti. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Tundra. na stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia