5 lipca 2013

Ślubna kartka i tag

Zacznę od podziękowań za moc pozytywnych komentarzy pod poprzednim postem. 
Dziękuję ogromnie, każde słowo uskrzydla.
Muszę przyznać, że nie sądziłam, iż moja kopertówka tak bardzo Wam się spodoba, jest to dla mnie miłe zaskoczenie.

Dziś nadal ślubne klimaty.
Na początek kartka, cała w bieli, z białym embossingiem, brokatem, mieniącym papierem, kalką i perełkami.
Niestety, gdy przerzuciłam zdjęcia z aparatu na komputer, okazało się, że są fatalnej jakości. Kartka wiele na tym straciła. Ponieważ trafiła już do nowożeńców, nie mogę jej ponownie sfotografować. A szkoda.






Na dokładkę ślubny tag- zawieszka.
I tutaj nie zabrakło koronek, tiulu, błyszczącego embossingi, mikrokulek.
Życzenia na kalce.





Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. piękne prace :) przyglądam się z bliska i wiem, że na żywo musi być CUDO, niestety nie widać dobrze tych części błyszczących ...
    Niestety tak to jest, że nie zawsze uda się uchwycić wszystko aparatem, znam ten ból :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, Kartka wydaje się być taka lekka i nieco zimowa, elegancka, a tag istne cudo:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, szczególnie tag mnie zauroczył, na pewno w rzeczywistości można dostrzec jeszcze więcej cudnych detali:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia