5 czerwca 2013

Stoi na stacji lokomotywa...

Jakiś czas temu miałam okazję zrobić zaproszenia na wyjątkowe szkolne wydarzenie:
"Tydzień Czytania Dzieciom" pod hasłem "Podróż do krainy wierszy J. Tuwima".
Moje pierwsze skojarzenie... lokomotywa.
Stąd motyw na zaproszeniach.




Zaproszeni Goście od poniedziałku przybywają do szkoły i czytają dzieciom wiersze Tuwima.
W dowód wdzięczności otrzymują wykonane przeze mnie podziękowania.
Inspiracją były dla mnie pojawiające się to tu to tam kartki komunijne/ślubne przypominające książki.


Chciałam, żeby moja lokomotywa (znaleziona w sieci) i sielankowy pejzażyk, wyglądały jak najbardziej trójwymiarowo. Efekt wyszedł tak:









Uf, miałam niewiele czasu,  pracy było sporo, ale zdecydowanie było warto podjąć się takiego wyzwania :)

Dziękuję za odwiedziny i życzę dużo słońca - ostatnio jakoś go za mało...

7 komentarzy:

  1. Zarówno zaproszenia jak i podziękowania wyglądają bajecznie, życzę dużo, dużo słońca:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie pomysl podoba, zaproszenia i podziekowania sa wyjatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno zaproszenia jak też podziękowania idealnie dopasowane do okazji i równie idealnie oddające jej klimat! Bardzo podoba mi się to "drewienko" z napisem wiszące na gałązce!
    A kiedy czytałam tytuł, od razu przypomniałam sobie wakacje 2010 i mojego wtedy prawie dwulatka (teraz już prawie pięcioletniego), który znał "Lokomotywę" na pamięć, ale nie chciał jej mówić do kamery... nie mam pojęcia dlaczego? dlatego mamy nagranego tylko "Żuka" i "Entliczek pentliczek"... w każdym razie spędziłam pół nocy na oglądaniu przezabawnych filmików z tamtego okresu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowe i przepiękne, wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, bardzo wyjątkowe! Spodobał mi się ten napis wydostający się z ciuchciowego komina ! Podziękowania - cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne te zaproszenia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia