28 czerwca 2013

Ślub w koronkach

Powoli zaczynam łapać oddech po wielu dniach intensywnych działań.
Była nie tylko ciężka praca, ale także przyjemności, ponieważ bawiłam się na weselu.
Na tę okazję przygotowałam kartkę. O taką:


Bez reszty zawładnęły mną koronki, również wykonane z kalki.
 Chyba nie do końca udało mi się uchwycić wielowarstwowość i przestrzenność koronek.
Dodałam także blasku dodając mieniący się papier, perełki i odrobinę brokatu.

  




Teraz już chyba będzie lżej i spokojnie będę mogła odwiedzić Wasze wirtualne zakątki.

Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i wiele ciepłych słów :)


7 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka - elegancka i lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie za rzadko bywasz tutaj :(
    a kartka śliczna, mocne kolory papieru gasi delikatna koronka... cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytworna! To pierwsze moje skojarzenie :) I koronki rodzaju różnego (które nadają delikatności) widzę dokładnie ;) Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie....ja również zdecydowanie za rzadko :(((
    Piękna elegancja :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest przecudna! Raz pracowałam z tym papierem i nie udało mi się osiągną miłego dla oczu efektu. A Tobie wyszło przepięknie! Tak uszlachetniłaś ten papier tymi delikatnymi koronkami, aż dech w piersiach zapiera! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia