29 czerwca 2013

Z okazji przejścia na emeryturę

To jeszcze nie wszystko co mam do pokazania w ślubnych klimatach,
 ale postanowiłam najpierw pokazać kartkę - eksplodujące pudełko
wykonane z okazji odejścia na emeryturę.
Pudełko robiłam niemal w ekspresowym tempie, ale dołożyłam wszelkich starań,
żeby wyszło jak najlepiej ;)


Z zewnątrz niewiele dodatków, głównie ozdobny papier, delikatna kokarda i duży kwiat wykonany własnoręcznie (środek wypełniony ma szklanymi mikrokulkami, brzegi brokatowane) z preparowanym liściem.




Środek wypełnia symboliczny bukiet kwiatów i delikatne motyle wydrukowane na kalce. 
Wykorzystałam gotowe kwiaty, ale dodałam kilka zrobionych, 
które także posypałam mikrokulkami.









To już wszystkie zdjęcia.
Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca.
A także tym, którzy tu zaglądają i pozostawiają po sobie serdeczny ślad :)

8 komentarzy:

  1. Piękny boxs.... piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo piękny, cudny kwiat i motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pudełko, połączenie elegancji i piękna :) Kwiat śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Letnio, barwnie i radośnie! A motyle jak żywe! Szkoda, że mam kiepską drukarkę (rozmazuje mi druk na kalce), bo "odgapiłabym" pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko, kolory radosne i optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny box, taki delikatny i czarujący:):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kwiatuszek zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia