10 maja 2013

Dawno nie było ;)

Ponownie pokazuję Wam moje drobne biżutki, który wykonałam w ostatnim czasie.

Najpierw wisiorek z elfem wśród kwitnących gałęzi.
Grafika wydrukowana jest na mieniącym się papierze,
co dodaje bajkowego efektu.

  

 

Teraz broszka w malinowym kolorze z dodatkiem czerni i fuksji 
(podobną już robiłam w kolorach turkusowych)


I jeszcze bransoletka w odcieniach mięty z małym złotym akcentem.


Wkrótce kartki komunijne ;)

Miłego weekendy, który własnie się zaczyna :)


4 komentarze:

  1. Wow - same śliczności, a wisiorek jest najjjjjjjjj :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie u Ciebie nie było a tu takie śliczności. Dla mnie nr 1 jest broszka. Lubię intensywne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko widzę, że mam spore zaległości w na Twoim blogu. Same śliczności pokazujesz :) Wisiorek z elfem szczególnie przypadł mi do gusty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia