27 grudnia 2011

i po świętach

Witajcie :)
Zacznę dziś od podziękowań za wszystkie przemiłe życzenia świąteczne pozostawione tutaj na blogu, a także przesłane na moją skrzynkę mailową :) Wielkie dzięki !!!
Niestety tuz przed świętami brakło mi czasu na... na wiele rzeczy, m.in., żeby pozaglądać na Wasze blogi i złożyć życzenia. Z braku czasu również, udało mi się zrobić o wiele mniej świątecznych ozdób niż w roku ubiegłym. Nie zdążyłam również pokazać choinek z siana (zdjęcia na szybko i fatalnym świetle):


a także ostatniej ze świątecznych kartek:




Mimo, iż jest już po świętach, na szczęście w mieszkaniu wciąż jeszcze dominują świąteczne zapachy siankowej choinki i siankowego wianka na drzwiach, pomarańczy z goździkami i czekoladowych muffinków, które pasują mi do kawy ;)


Jeszcze raz dziękuję za życzenia, odwiedziny, miłe słowa :)

Pora myśleć o nieświątecznych tworach i brać się do pracy ;)
Do następnego :)

7 komentarzy:

  1. Nie tylko Tobie przed Świętami brakło czasu na wszystko :)
    Choinki piękne. A ostatnia karteczka urocza :) Zapach mufinków czuje i ja, bo ni piekłam tym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm, wpadłabym na takie muffinki :) te choinki z siana są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Choinki niesamowite, kartka śliczna a muffinki wyglądają niezwykle smakowicie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj poświątecznie Edytko :) Cudna karteczka, a choinki są poprostu boskie napewno wypróbuję na przyszły rok ten model.
    Buziale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choineczki są genialne!
    Muffiny wglądają apetycznie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczki zachwycające! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Wybacz, ale dopiero się zorientowałam, że dziwnym trafem nie mam Cię w obserwowanych:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia