14 listopada 2011

Album, kartki, wyróżnienie

Na początek prezentuję taki mini album z piosenkami dla siostrzenicy.
Piosenki idealne do tańczenia - stąd na okładce baletnica.




Gdzie nie zaglądnę, prawie wszędzie pojawiają się już kartki świąteczne. Trochę zmobilizowałam mnie Dorotka, i tak powstały moje pierwsze dwie tegoroczne kartki świąteczne. Bez większego szaleństwa, ale od czegoś trzeba zacząć ;)








Na koniec wielkie podziękowania dla Oli za wyróżnienie. O to:


Jest mi bardzo przyjemnie z tego powodu. Miło jest wiedzieć, że są osoby, którym podoba się to co robię. Po takich gestach, chce się działać jeszcze więcej :)

Zasady tego wyróżnienia wymagają:
- napisania tego, kto przyznał mi wyróżnienie,
- napisania 7 faktów ze swojego życia,
- nominowanie 15 blogerek.

Cóż, kiedyś dostałam inne wyróżnienie, ale warunki były podobne. Już wcześniej pisałam o sobie. Nie potrafię także wskazać tylko 15 blogów. Najchętniej przeze mnie odwiedzane, znajdziecie w pasku bocznym - wszystkim tym przyznaję wyróżnienie :)

Na koniec jeszcze raz dziękuję Oli, a także wszystkim, którzy do mnie zaglądają i pozostawiają jakiś ślad :)
Życzę miłego wieczoru :)

9 komentarzy:

  1. Ależ nie ma za co :) Bo to co robisz jest piękne :) Albumik z piosenkami - fajny pomysł, no i karteczki świąteczne piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne!!!!!!!! Obie kartki:) No i jaki fajny albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na albumik, są teksty piosenek i kieszonki na płyty.
    Kartki fantastyczne, czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik - pozytywny zastrzyk energii. Będzie fajną pamiątką!
    I u Ciebie święta. Ja nie mam czasu nawet o tym pomyśleć...
    Tak czy inaczej - bardzo podoba mi się pierwsza kartka. I te szczególiki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mini albumik jest śliczny a Twoje kartki świąteczne bardzo mi się podobają :) Pierwsza szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumik na piosenki uroczy, slicznie go wykonałaś, karteczki cudne, wyróżnienia gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo już są :) czekałam na nie z niecierpliwością i są świetne, ta z bombeczkami i embossingiem boska, masz przepiękne stemple. Fajnie, że Cię zmobilizowałam (bo to chyba ja) strasznie mnie cieszy ten fakcik :)
    Albumik też jest super, dużo pracy włożyłaś, ale opłacało się patrząc na efekty.
    Buziale kochana przesyłam z ponurej ostatnio Stalowej Woli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne prace:))) album rewelacyjny:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny album, cudne karteczki. Pierwsza kartka szczególnie mi się podoba !
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia