12 stycznia 2011

Kartka - ramka

Ponownie będzie wyzwaniowo (aż sama się sobie dziwię).
Jak już tak trochę rozgościłam się u Skrapujących Polek, 
to trafiłam na wyzwanie Kartki #38.
Wczoraj, zupełnie przypadkiem, 
trafiłam na kolejne 
wyzwanie Art - Piaskownicy
A dziś w ekspresowym tempie (żeby zdążyć
powstała taka kartka - ramka.
Gazeta przydała się nie tylko to stworzenia bazy, 
ale również do quillingowej kompozycji kwiatowej ;)




Trafiłam również na wyzwanie nr 2 w Scrapińcu,
z którego pochodzi ramka nawiasowa podwójna.
Może się załapię ;)

8 komentarzy:

  1. ale cudeńko zrobiłaś, jakie piękne kolorki i jaka dopracowana :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! A kwiatki własnej roboty uwielbiam.Jest gdzieś kursik na takowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, jakie piękne COŚ praktycznie z niczego! Podziwiam pomysłowość! Śliczna kompozycja!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna szansa na przeczytanie "Cudownej podróży Edwarda Tulana". Candy nr 9 u mnie już ruszyło. Zapraszam!:o) krasnalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. A nad dodatkami quillingowymi normalnie się rozpływam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta kartka. I takie świeże kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Quillingowe zawijaski niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia