10 stycznia 2011

Bo to życie to bal jest nad bale...

Wyjątkowo spodobało mi się wyzwanie 

MIXEDMEDIA#33

Już w tamtym roku miałam okazję 
robić maskę karnawałową 
i ponownie postanowiłam zmierzyć się 
z tym tematem. Efekty poniżej.









Użyte materiały:
- złoty, połyskujący papier,
- pomalowana na złoty kolor papierowa serwetka,
- złoty brokat sypki do dekoracji ozdobnych wzorów,
- perłowe półperełki,
- perłowy Perlen-pen,
- tasiemka do wiązania.

Ponieważ maska również idealnie pasuje
 na 11 Diabelskie wyzwanie w Diabelskim Młynie
oraz na 15 wyzwanie w Szufladzie
 - również i tam ją zgłoszę :)

Hm, ale się tego nazbierało...
Dziwne uczucie ;)

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Edytko, cudeńko!!!!!! Bardzo pomysłowe i świetnie wykonane!
    "Paryska" zakładka niezwykła, klimatyczna, a cytat już w moim "cytatniku" wylądował!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, a czemu dziwne uczucie?? Tworzysz pięknie i niepowtarzalnie!!!! Życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna maska!!! Dopracowana w każdym szczególe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest, też coś kombinuję, ale tak namieszałam, że nie wiem czy ją wogóle pokażę :( a Twoja jest poprostu cudna !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
    Elwira, dziwne uczucie, ponieważ udział w jakimś wyzwaniu, to dla mnie wciąż nowość, a branie udziału jednocześnie w trzech - to już zupełnie coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna maska,Brawo!!!Dziekujemy za udzial w zabawie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko piękna maska! I pięknie ozdobiona, podoba mi się bardzo!
    Dziękuję za udział w moim szufladowym wyzwaniu i życzę powodzenia w losowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna jest, nic tylko zakładać i biegiem na bal:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko piękne rzeczy tworzysz :)

    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia życzę
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia