11 listopada 2014

Biała szata na chrzest

Do tej pory tylko podziwiałam na innych blogach prace,
na których pojawiały się cudne sukienki origami.
Postanowiłam spróbować taką zrobić 
(choć origami nie jest moją mocną stroną)
- i udało się! 
Tym, którym wydaje się to niewykonalne, powiem,
że to wcale nie jest takie trudne na jakie wygląda ;)


I tak oto powstała kartka z okazji przyjęcia
Sakramentu Chrztu Św.
z białą szatą - sukieneczką i czystym serduszkiem.




Wewnątrz kieszonka na pieniężny upominek. 

Całość zapakowana do pudełka.

Mam nadzieję, że długi weekend (tym, którzy go mieli)
miną przyjemnie i słonecznie.
Dziękuję za Waszą obecność :)

4 komentarze:

  1. Piękna! Pierwszy raz widzę takie origami na kartce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci pięknie wyszła ta sukieneczka! Podziwiam, bo origami to nigdy jeszcze nie próbowałam, wydaje mi sie bardzo skomplikowane a Twoja karteczka jest taka lekka, delikatna, idealna na taką okazję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia