13 lutego 2013

Zakurzony

Nieco zakurzył się ten mój blog...
Na wstępie przepraszam za brak moich odwiedzin na Waszych blogach.
Czasem już tak jest, że trzeba swoje siły i swój czas przeznaczyć na coś, czego nie da się sfotografować i wrzucić na bloga ;)
na szczęście małymi kroczkami także i coś dziergałam. Ponieważ po świętach nie potrafiłam zabrać się za papierki, ponownie wzięłam do rąk koraliki. Powstał taki barokowo - rokokowy zestaw: kolczyki, bransoletka i wisiorek. Wszystko w różnych odcieniach złota i srebra, z dodatkiem czerni.




Nieco wcześniej wydziergałam także broszkę turkusowo - granatową z odrobinką złota, ale niestety (jak się okazuje) nie wyszła mi najciekawiej na zdjęciach. Podobno nowej właścicielce pasuje do nowej kurtki ;)


W wolnej chwili postaram się do Was pozaglądać i mam nadzieję, że zaglądnę tu szybciej niż ostatnio ;)

Pozdrawiam :)



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny barokowo-rokowy komplet :)
    Broszka jest śliczna.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet i piękna broszka.
    Życzę jak najwięcej wolnego czasu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogato i wytwornie :)
    Jak ja się za Tobą stęskniłam!!!! Już maila miałam pisać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jakie pięknie...zachwycasz! Cudo!

    Ślę pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No Edytka,broszka ładna ale ten zestaw po prostu boski!
    Te kolorki i styl super się prezentują i pasują do Ciebie,
    to tak jakbyś w swoich pracach zamrażała cząstkę swojego charakteru:)
    Pozdrawiam i ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no wreszcie jesteś :) też już zaczęłam się zastanawiać gdzie jesteś i czy wszystko ok ?
    śliczna biżuteria, Ty jesteś tak wszechstronnie utalentowana :)
    Buziaki :) i bądź od czasu do czasu chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Broszka ładniutka, a komplet genialny, taki elegancki i te kolory...cudo
    Doskonale Cię rozumiem z tym czasem:) Życzę żeby było go więcej,
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne rzeczy :) Szczególnie moja broszka! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne koralikowe biżutki, bardzo podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko komplecik jest genialny! Na dokładkę w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia