9 października 2014

Podziękowania dla rodziców

Mało mnie tu ostatnio i zaczynam tęsknić
za blogowanie, za odwiedzinami na Waszych blogach, za tworzeniem.
Chwilowo brakuje mi na to wszystko czasu,
ale nic nie trwa wiecznie, więc mam nadzieję, że wkrótce
łatwiej będzie mi znaleźć czas na relaksy przy papierka,
a może nawet przy szydełku ;)

Łapiąc każdą najmniejszą wolną chwilę,
udało mi się wykonać dwa bliźniacze pudełka,
jako podziękowania dla rodziców od państwa młodych.
Ponieważ zdjęć jest sporo, postanowiłam pokazać pudełka stopniowo -
dziś brązowe, następnym razem - niebieskie.

Na początek oba - razem:



W środku bukiet kwiatów i motyle

Pudełka są "podwójne".
Na zewnętrznych ścianką są podziękowania i życzenia dla rodziców,
a na wewnętrznych zdjęcia z dzieciństwa







Tyle na dziś.
Do następnego :)

6 komentarzy:

  1. cudne kolorki tego pudełeczka i piękne kwiatuszki - chyba sama poczyniłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Pudełeczko i mini albumik ze zdjęciami :) Piękna kolorystyka i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała umieć tworzyć takie piękne kwiatowe kompozycje:) Pudełeczko śliczne, bardzo podoba mi się że jest podwójne.
    Życzę więcej wolnego czasu, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że porcjujesz, bo mi już zakręciło się w głowie od nadmiaru cudnych wrażeń :) Świetnie to wszystko skomponowałaś, tworząc wspaniałe pamiątki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia