18 lipca 2012

Upominki, winietki, zawieszki i inne ;)

Jeszcze trochę ślubnie...
Pewna sympatyczna para wzięła w sobotę ślub, a ja odrobinę pomogłam im w wykonaniu dodatków, które miały być dopełnieniem całości. Takie drobiazgi, które nie tylko są praktyczne, ale także stanowią wyjątkowy dodatek i zdobią.
Poniżej prezentuję małe pudełeczka - krzesełka, które skrywały wewnątrz słodki upominek.
To takie krzesełko 3w1 - jednocześnie słodki upominek, winietka i podziękowanie (z jednej strony oparcia umieszczone było imię i nazwisko gościa, a z drugiej krótkie podziękowanie za przybycie).





Do krzesełek dopasowane były śpiewniki weselne
oraz zawieszki na alkohol.



Nie zabrakło także przepisu na udany związek i zasad zachowania na weselu u mieszczonych na takiej jak poniżej trójkątnej przestrzennej formie.



Wszystkie dodatki dopasowane były do tej dekoracji: 


Trochę tego dużo, ale mam nadzieję, że z przyjemnością dobrnęliście do końca ;)
Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Dodatki świetnie dobrane do dekoracji sali.
    Ciekawostka jeśli chodzi o śpiewniki weselne - nie spotkałam się z czymś takim, a pomysł bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wszystko wygląda, ja też nie spotkałam się ze śpiewnikami - pomysł oryginalny:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ty tego musiałas zrobić... cos niesamowitego i świetnie dobrane do sali - SUPER robota !! a te dekoracje na szkle... nie wiedziałam nawet, że takie cuda robisz ...
    PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Naprawdę pracuś z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe dodatki :) Idealnie dopasowane do wystroju sali. Kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widac nie próżnowałaś, sliczne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia