8 maja 2012

i jeszcze jedna

kartka na komunię :)





10 komentarzy:

  1. Piękna :) Te pomarańczowe różyczki wspaniale ożywiają całość. Bardzo mi się podoba. I, jak zwykle, dopracowana w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, uwielbiam ostatnio rozetki a do tego jeszcze pięknie wykończyłaś ją w środku. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczniutka, lece oglądać pozostałe

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ,tak jak i poprzednia w tym stylu :) bardzo spodobał mi się pomysł na rozetkę z kalki, daje to lekkość i delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka!! ogromnie podobają mi sie te pomaranczowe akcenty no i rozetka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :) Z tym pomarańczem to był strzał w 10!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna rozetka! Ciekawe pudełko!

    Cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy w moim candy!
    Życzę powodzenia w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna karteczka, każdy szczególik dopracowany i slicznie wykorzytałaś wykrojnik do którego ja jakos nie mogę się przekonać ale u Ciebie bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie zawsze znajdzie się jakiś szczególik, na widok, którego mówię "och!". Rozetka z kalki wygląda cudnie i delikatnie. Bardzo fajny pomysł.
    Prześliczny komplecik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia