22 stycznia 2012

Kalendarzyk i zakładka

Zaczęło się od jednego kalendarza, a pomysłów na kolejne mi nie brakuje ;) Nie oznacza to jednak, że wszystkie pomysły zrealizuję. Jeden z nich prezentuje się tak:





Miałam również ochotę na zakładkę z balonem. A ponieważ nie miałam żadnego ładnego papierka z balonem, musiałam go sobie namalować ;) Przypadek sprawił, że wykorzystałam do tego farbki w pędzelkach, które nieużywane przeleżały kilka miesięcy. Pomalowałam nimi nie tylko balon, ale także kilka kartek w starej książce, sprawdzając jak malują te nowe farbki. Pomalowane kartki również wykorzystałam, ale efekt pokaże innym razem ;)






Pozdrawiam serdecznie i gorąco dziękuję za odwiedziny :)

10 komentarzy:

  1. piękny ten kalendarz... kolory, pomysł, perfekcyjne wykonanie... CUDO !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zakładki. A tu chyba już drzewka i chmurki z książki malowanej farbami na próbę? :) Kalendarz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kalendarz oraz zakładki!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarzyk sliczny a zakładka bombowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne eksperymenty z farbkami.
    Kalendarz i zakładki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kalendarz!:) świetne wykorzystanie gazety/książki na zakładce:))

    OdpowiedzUsuń
  7. kalendarz jest piękny ale zakładka mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam za te wszystkie szczególiki które tak wspaniale ze sobą współgrają:))

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za odwiedziny u mnie :) ja również chętnie tu zostanę na dłużej. jesteś bardzo uzdolniona :)
    zakładka absolutnie fantastyczna!!! może chciałabyś się wymienić??? :>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia